Regulamin sklepu
Sklep internetowy, działający pod adresem www.janela.pl, prowadzony jest przez firmę 

Janela Sp. z o. o. z siedzibą w Częstochowie przy al. NMP 77/17

NIP 573 286 58 25

REGULAMIN SKLEPU

  1. Sklep internetowy www.janela.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

  2. Zamówienia przyjmowane są na stronie www.janela.pl.

  3. W wyjątkowych przypadkach przyjmujemy również zamówienia
    • telefonicznie    +48 602 238 679
    • sms-em           +48 602 238 679
    • e-mailem         office@janela.pl 

  4. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:
    • w przypadku płatności przelewem - po wpłynięciu na konto bankowe należności wynikającej z wartości zamówienia
    • w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową - w chwili autoryzacji karty

  5. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności całości lub części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

  6. W przypadku wyprzedaży lub sprzedaży promocyjnej do której przeznaczona jest ograniczona liczba towarów - realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

  7. Na żądanie klienta jest wystawiana faktura VAT pod warunkiem podania przez zamawiającego wszystkich danych do faktury. Faktura VAT jest wystawiana w dniu wysyłki.

  8. Klient może anulować zamówienie lub wprowadzić zmiany tylko do momentu wystawienia faktury VAT telefonicznie pod numerem +48 602 238 679. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.
     
  9. Standardowo wszystkie przesyłki wysyłamy kurierem.
    Koszt dostawy kurierem jest zależny od wielkości zamówienia i ilości paczek).
     
  10. Czas dostawy do klienta zamówionego towaru (od momentu wysłania):
    - przesyłka kurierska - 1 dzień roboczy,
    - przesyłka pocztowa priorytetowa - 2 dni robocze.
     
  11. Zwroty. Klient może zrezygnować z towaru kupionego w internetowym sklepie www.janela.pl bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
    Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, uszkodzony a w przypadku towarów zapakowanych sterylnie - nie otwierany.

  12. Nie można zwrócić częściowej zawartości opakowania. Należność za zwracany towar (bez kosztów przesyłki) zwracamy w ciągu 7 dni roboczych licząc od momentu otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem, na wskazane przez klienta konto bankowe, po weryfikacji zawartości zwracanego towaru pod kątem nieużywania i nieuszkodzenia. Sklep www.janela.pl nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

  13. Zwracany towar należy odesłać na własny koszt wraz z kopią dowodu zakupu i wypełnionym formularzem zwrotu na adres firmy:

    Janela sp. z o. o.
    42-217 Częstochowa
    al. NMP 77/17
    Z dopiskiem "zwrot".

    Formularz zwrotu można pobrać, klikając w ikonkę pdf   .

  14. Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne lub stwierdzi niezgodność otrzymanego towaru z zamawianym, powinien odesłać go przesyłką pocztową na nasz adres:

    Janela sp. z o. o.
    42-217 Częstochowa
    al. NMP 77/17
    Z dopiskiem "reklamacja".

    Formularz reklamacji można pobrać, klikając w ikonkę pdf   .

    Sklep www.janela.pl nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep www.janela.pl zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę lub paragon oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 5 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.

  15. Wszystkie ceny podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep www.janela.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  16. Dokonując zakupów w sklepie www.janela.pl, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, w szczególności imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, adresu poczty elektronicznej, numeru telefonu, w celu założenia konta Klienta i realizacji zamówień. Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi art. 23 ust. 1 pkt 3 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

    Informujemy, iż zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania, zażądania zaprzestania przetwarzania oraz zażądania ich usunięcia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale brak zgody uniemożliwia założenie konta i realizację zamówień.

  17. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

 

18. Dostępne formy płatności:

Karty płatnicze:
* Visa,
* Visa Electron,
* MasterCard,
* MasterCard Electronic,
* Maestro.

19. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. 

20. Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia musi być wskazany od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl