Zwroty i reklamacje

REKLAMACJA

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji

Wypełnij formularz reklamacji

- pobierz go, klikając w ikonkę pdf       i dołącz go do przesyłki. 


2. Odesłanie produktu

Składając reklamację, prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.


3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Janela Sp. z o. o.
Al. NMP 77/17
42-217 Częstochowa

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od Ciebie.


 


ZWROT

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie

- pobierz je, klikając w ikonkę pdf       i dołącz je do przesyłki.

Wyślij oświadczenie na nasz adres wraz ze zwracanym produktem: 

Janela Sp. z o. o.
Al. NMP 77/17
42-217 Częstochowa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem dołącz także wszystkie otrzymane z nim akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl