ZWROTY
Klient może zrezygnować z towaru kupionego w internetowym sklepie janela.pl bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, uszkodzony a w przypadku towarów zapakowanych sterylnie - nie otwierany.
Nie można zwrócić częściowej zawartości opakowania. Należność za zwracany towar (bez kosztów przesyłki) zwracamy w ciągu 7 dni roboczych licząc od momentu otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem , na wskazane przez klienta konto bankowe, po weryfikacji zawartości zwracanego towaru pod kątem nieużywania i nieuszkodzenia. Sklep janela.pl nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Zwracany towar należy odesłać na własny koszt wraz z kopią dowodu zakupu na adres firmy:
JANELA Sp.z o. o.
Al. NMP 77/17; 42-217 Częstochowa
Z dopiskiem "zwrot".
REKLAMACJE
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne lub stwierdzi niezgodność otrzymanego towaru z zamawianym powinien odesłać go przesyłką pocztową na nasz adres:
JANELA Sp. z o. o.
Al. NMP 77/17; 42-217 Częstochowa
Sklep janela.pl nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru
reklamowanego sklep janela.pl zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę lub paragon oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 5 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.